Pages

Subscribe:

Labels

20 November 2014

Lectia nr. 3: nimic nu este pentru totdeauna



Mi-a spus cineva intr-o zi ca eu sunt dezamagita mai repede de naivitatea mea decat de oamenii care nu fac lucrurile asa cum consider eu. Nu as vrea sa exclud aceasta posibilitate. In acelasi timp mi-e foarte greu sa accept ca tu, cel ce in spatiul public faci acte de caritate, iubesti animalele, pozezi in tabloul familiei fericite si ai impresia ca esti o persoana cu foarte multa influenta, poti sa ameninti, sa arunci cuvinte, sa faci gesturi greu de imaginat si sa chiar sa nu iti fie frica sa calci pe cadavre. Si toate astea pentru ca banii pot cumpa totul in viata ta. Iar toti cei care te inconjoara nu o fac pentru ca te apreciaza sau pentru ca est in om de valoare si doar pentru ca asa se rezolva aceste ecuatii monetare pe care voi le invartiti – cu mai multi oameni.

Nu m-am temut niciodata pentru mine si nici nu o sa incep acum, in schimb te dispretuiesc si imi provoci o stare de rau fizic doar cand ma gandesc la toate situatiile care se creeaza in jurul tau. Si in plus cred ca esti un las pentru ca nu o sa poti sa faci niciodata nimic tu pe cont propriu ci doar aruncand cu banii multi care nici macar nu ar trebui sa fie ai tai.


In orice caz, mi-ar placea sa fiu totusi in preajma cand acesta piramida umana pe care ai construit-o o sa dispara, iar asta o sa se intample brusc, cand te astepti mai putin. Si o sa vezi ca toti prietenii tai de acum o sa devina doar niste cunoscuti. Nu uita ca posibilitatea ca acest lucru sa nu se intample vreodata chiar nu exista.







0 comments:

Post a Comment